Μάθετε πώς να καταπολεμήσετε το άγχος σας, απλά με το να τρέφεστε καλύτερα

Μήπως δεν μπορείτε να χαλαρώσετε; Μήπως το άγχος έχει γίνει η καθημερινή σας συνήθεια; Αυτές οι 5 υπερτροφές, θα σας βοηθήσουν να καταπολεμήσετε το άγχος.raspberry

Οι στιγμές έντονου άγχους είναι συχνές, είτε πρόκειται για τον χώρο εργασίας, είτε για το σπίτι.  Αργά το βράδυ, η λίστα με τις καθημερινές υποχρεώσεις, δεν φαίνεται να έχει μικρύνει καθόλου. Αντίθετα, νέες προσθέτονται για την επόμενη μέρα, μεγαλώνοντας το άγχος. Και συνήθως, εκείνη είναι η στιγμή, που αρπάζουμε ένα κομμάτι πίτσας ή σηκώνουμε το τηλέφωνο για την γνωστή παραγγελία από το κοντινό σουβλατζίδικο. Εξάλλου, ποιος έχει την όρεξη και την διάθεση να μαγειρέψει κάτι υγιεινό;

Μελέτες έχουν δείξει, ότι ο τρόπος διατροφής μπορεί να επηρεάζει το προσωπικό επίπεδο άγχους. Έτσι, η έξυπνη διατροφή, μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση του στρες και την καλύτερη αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων.Οι παρακάτω τροφές, δίκαια έχουν κατακτήσει το όνομά τους ώς “πολέμιοι του στρες”.

τροφές για την καταπολέμηση του άγχους1. Καρύδια

Οι ξηροί καρποί και ιδιαίτερα τα καρύδια, είναι μια πραγματική υπερτροφή, αλλά και ένα ιδανικό σνακ όταν είστε αγχωμένοι. Τα οφέλη των καρυδιών είναι πολλά. Είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά, που βοηθούν στην καταπολέμηση του στρες. Περιέχουν επίσης τρυπτοφάνη. Η τρυπτοφάνη είναι ένα αμινοξέο που χρησιμοποιείτε από τον οργανισμό για τη παραγωγή μιας ορμόνης της σεροτόνης. Η σεροτόνη από τη μεριά της, είναι η ορμόνη που σε κάνει να “αισθάνεσαι καλά”. Τρώγοντας λοιπόν μια χούφτα καρύδια την ημέρα, βοηθάτε τον οργανισμό σας να βελτιώσει την διάθεσή του. Και οι άνθρωποι που είναι χαρούμενοι, είναι λιγότεροι αγχωμένοι. Απολαύστε λοιπόν λίγα καρύδια σαν σνακ, σαν συνοδευτικό στην σαλάτα σας ή σαν συμπλήρωμα στο πρωινό σας.

 

2. Πλιγούρι βρώμης

Μιλώντας για πλιγούρι βρώμης… Λοιπόν, είναι περισσότερο ένα τέλειο πρωινό για τους δρομείς. Αν έχετε μια πολυάσχολη μέρα, ένα μπολ από αυτή την υπερτροφή, είναι ότι πραγματικά χρειάζεστε. Το πλιγούρι βρώμης “αγαπάει την καρδιά σας” καθώς είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, οι οποίες βοηθάνε τα επίπεδα ζάχαρης να ανέβουν ομαλά και να διαρκέσουν για αρκετή ώρα. Αυτό σημαίνει ότι το πλιγούρι βρώμης θα σας βοηθήσει να νιώθετε χορτάτος για περισσότερη ώρα.

Μια καλή συμβουλή είναι να προσθέσετε μια κουταλιά μέλι και λίγη κανέλα. Θα σας βοηθήσει περισσότερο στο να καταπολεμήσετε τα επίπεδα άγχους σας, αλλά ταυτόχρονα θα ενδυναμώσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

3. Σαλάτα χορταρικών

Όταν δεν έχετε αρκετό χρόνο για ένα πλήρες γεύμα, η πιο συνηθισμένη κίνηση είναι επίσκεψη στο κοντινό σουβλατζίδικο. Την επόμενη φορά που θα συμβεί αυτό, δοκιμάστε να φάτε μία πράσινη σαλάτα. Γιατί; Έχει λιγότερες θερμίδες και θα σας βοηθήσει να κρατήσετε την σιλουέτα σας. Επιπλέον, τα διάφορα χόρτα, όπως το σπανάκι, περιέχουν φολικό οξύ. Το σώμα σας χρειάζεται  την βιταμίνη Β για να χτίσει τον νευροδιαβιβαστή ντοπαμίνης, που θα σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από τα συμπτώματα της κατάθλιψης. Παράλληλα, μία σαλάτα είναι ελαφριά για το στομάχι. Αυτό σας κάνει να αισθάνεστε περισσότερο ενεργητικοί και να διαχειριστείτε καλύτερα αγχωτικές καταστάσεις.

4. Blueberries

Μιλώντας για σαλάτα, έχετε δοκιμάσει blueberries; Το μοβ φρούτο περιέχει υψηλά ποσοστά ανθοκυανίνης. Έχει αποδειχθεί ότι βοηθάει στην υγεία με την καταπολέμηση του στρες. Τα blueberries περιέχουν επίσης βιταμίνη C που ενδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς τα περισσότερο αγχωτικά άτομα αρρωσταίνουν πιο εύκολα. Αν καταφέρετε να βρείτε φρέσκα blueberries ακόμη καλύτερα.

5. Μαύρη σοκολάτα

Έχετε ακούσει τη φράση “Ένα μήλο την ημέρα, τον γιατρό τον κάνει πέρα”; Εν μέρη αυτό ισχύει και για την σοκολάτα. Όχι όμως γάλακτος και όχι ολόκληρη. Ένα κομματάκι αρκεί. Μια πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύτηκε στο International Journal of Health Sciences έδειξε ότι οι πολυφαινόλες που εμπεριέχονται στο κακάο, φαίνεται ότι μειώνουν τα επίπεδα των στρεσογόνων ορμονών και, ειδικότερα της κορτιζόλης στον αίμα. Την επόμενη φορά που θα είστε χωμένος με τα μούτρα στη δουλειά, αφήστε ένα κομμάτι μαύρης σοκολάτας να λιώσει αργά στο στόμα σας!

runtastic

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here